Използваме „бисквитки“ - те Ви позволяват да извлечете най-много от нашия сайт. Ако продължите, без да промените настройките си, Вие се съгласявате да получавате „бисквитки“ от сайта на ИКЕА България.
Най-често задавани въпроси

     
    1. Как се пазарува в ИКЕА?

    Бихме искали да останете максимално удовлетворени от посещението си в магазин ИКЕА. Затова ви предлагаме няколко съвета, които ще ви улеснят. Магазин ИКЕА има безплатен паркинг и условия за хора с увреждания. Всичко, необходимо за пазаруване, ще откриете на входа: моливи, хартия, бланки за списъци с покупки, хартиени метри, упътване за магазина, каталози, колички и жълти чанти за пазаруване. Вижте повече тук

    2. Как да разбера дали даден артикул е наличен?

    Стараем се да поддържаме наличности от артикулите, изложени в нашия каталог, но поради засилен интерес и проблеми със снабдяването, е възможно в определен момент някои от тях да се изчерпят. Наличността на определен артикул можете да проверите на безплатния ни телефон 0800 45 800.

    3. Какви онлайн програми за проектиране са на разположение на клиентите?

    Предлагаме няколко онлайн програми за проектиране, които ще ви помогнат да обзаведете дома си. Разгледайте програмата за проектиране на кухня и програмата за проектиране на гардероб.

    4. Предлагате ли възможност за електронно пазаруване?

    Да, вижте повече за това как да пазарувате онлайн тук.

    5. Какви допълнителни услуги предлагате за по-удобно пазаруване?

    Предлагаме разнообразни услуги – от доставка до дома до финансиране. Вижте повече тук.

     6. Предлагате ли гаранции за артикулите?

    Предлагаме гаранции за качество всеки ден за различни продуктови серии. Вижте повече тук.

    7. Мога ли да запазя артикул за покупка на по-късен етап?

    Запазването на артикул за последваща покупка в магазин ИКЕА не е възможно. Преди да посетите магазина, може да проверите дали търсеният артикул е наличен тук.


    9. Мога ли да паркирам на територията на магазина?

    Магазин ИКЕА предлага безплатен паркинг.

    10. Подходящ ли е магазин ИКЕА за семейства с деца?

    Магазин ИКЕА предлага био бебешка храна, уреди за затопляне на бебешка храна и здравословни ястия за децата в ресторанта, както и зони за игра и стаи за грижа за бебета. На разположение на малчуганите е и детският ни кът Småland, където всички деца от 3 до 10 години могат да се забавляват под грижата на обучен персонал.

    11. Защо наличността от даден артикул понякога се изчерпва?

    Стараем се да поддържаме наличности от артикулите, изложени в нашия каталог, но поради засилен интерес и проблеми със снабдяването, е възможно в определен момент някои от тях да се изчерпят. Наличността на определен артикул можете да проверите на безплатния ни телефон 0800 45 800.

    12. Предлага ли магазин ИКЕА доставка до дома?

    Повечето мебели на ИКЕА са в плоски опаковки, за да можете да ги отнесете у дома и да ги използвате още същия ден. Ако предпочитате, можем да организираме доставка до дома на разумна цена. Посетете щанда до зона „Обслужване на клиенти“, след касите в магазина. Вижте повече за предлаганите от нас услуги тук.

    13. Можете ли да съдействате с монтажа?

    Указания за монтаж можете да откриете онлайн, до описанието на съответния артикул. За повече информация попитайте в магазина или позвънете на безплатния ни телефон 0800 45 800. Повече за монтажа на мебели като допълнителна услуга вижте тук. Вижте повече за предлаганите от нас услуги тук.





















    Разплащателни методи:

    ИКЕА в социални медии